close

eab4337813975c336f6d8d8a18dcf22c  

 

這個禮拜因為英文課考試的關係 (要背歌詞加唱)

聽這首泰勒斯的you belong with me 聽到快要吐了 ╮(╯▽╰)╭

雖然這真的是首很好聽的歌

只是速度好快又好高、拍子不好抓呀....(倒地)

 

…。…。…。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。…。…。…。…。…。…。…。  

You're on the phone with your girlfriend ,she's upset. 你正和女朋友在講電話 她不開心
She's going off about something that you said 她因為你說的某些話而不高興
Cuz she doesn't, get your humor like I do... 她不像我 明白你的幽默
I'm in the room 我在房間裡
It's a typical Tuesday night 這是個普通的星期二晚上
I'm listening to the kind of music she doesn't like 我聽著她不喜歡的音樂類型
and she'll never know your story like I do ...她永遠不會像我一樣知道你的故事

But she wears short skirts 但她穿短裙
I wear T-shirts 我穿T恤
She's cheer captain 她是啦啦隊隊長
And I'm on the bleachers 而我只能在看臺上觀看
Dreaming about the day when you wake up 夢想你有一天醒來會發現
And find what you're looking for has been here the whole time 你尋找的東西已經一直在這
If you could see that I'm the one who understands you 如果你知道最懂你的人是我
been here all along so why can't you see, 一直陪伴你 為何你看不清
You belong with me 你應該和我一起


Walkin' the streets with you and your worn-out jeans 你穿著你的舊牛仔褲和我走在街上
I can't help thinking this is how it ought to be 我不能停止去想 這就是對的景象
Laughing on a park bench, thinking to myself 在公園長椅上自己一邊想一邊笑
Hey isn't this easy 嘿!這不是很容易嗎?

And you've got a smile that could light up this whole town 你有可以照亮整個城鎮的笑容
I haven't seen it in a while since she brought you down 我好久沒有看見了,自從她把你甩掉
You say you're fine 你說你很好
I know you better then that 我太了解你
Hey what you doing with a girl like that 對於那樣的女生你怎樣做?

She wears high heels 她穿高跟鞋
I wear sneakers 我穿球鞋
Shes cheer captain and 她是啦啦隊隊長
I'm on the bleachers 而我在看台區
Dreaming about the day when you wake up and find 夢想你有一天醒來會發現

That what you're looking for has been here the whole time 你尋找的東西已經一直在這


If you could see that I'm the one who understands you 如果你可以看見我是了解你的那個人
Been here all along so why can't you see 一直在這里但為什麼你看不見?
You belong with me 你應該和我一起
Standing by and waiting at your back door 一直站著 在你家后門等待著
all this time how could you not know Baby.... 在這時你怎能還不明白?
You belong with me 你應該和我一起

Oh I remember you drivin' to my house in the middle of the night 我想起你在半夜突然駕車到我家
I'm the one who makes you laugh 當你知道你快要哭的時候
When you know you're about to cry 是我把你逗笑的
And i know your favorite songs 我知道你最喜歡的歌
And you tell me about your dreams 你把你的夢想都告訴我
Think I know where you belong 我想我知道你該何去何從
Think I know it's with me.. 我想我知道你該和我一起
Can't you see that I'm the one who understands you 你怎可以看不見我是了解你的那個人
[Been here all along 一直在這里
So why can't you see 但為什麼你看不見?
You belong with me 你應該和我一起
Standing by and waiting at your back door 一直站著 在你家后門等待著
All this time 在這時
How could you not know 你怎能還不明白?
Baby you belong with me 你應該和我一起
You belong with me 你應該和我一起

You belong with me 你應該和我一起
Have you ever thought just maybe 其實你有沒有想過
you belong with me 你應該和我一起

You belong with me... 你應該和我一起

 …。…。…。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。…。…。…。…。…。…。…。  

這首歌講的是一個沒什麼自信的女生喜歡上自己的鄰居(xd

而MR.鄰居碰巧又已經有女朋友了

因此她不敢跟MR.鄰居告白

 you belong with me(taylor swift)  

來一張鄰居照~

有這麼帥的鄰居難免不動心(XD

YOU BELONG WITH ME (TAYLOR SWIFT)  YOU BELONG WITH ME (TAYLOR SWIFT  

天啊!真的超級charming!!(≧ω≦)

you belong with me (taylor swift)   

最後結局當然是有情人終成眷屬呀~

美麗的Taylor一身白色洋裝

當場震攝住全場嘿嘿>< (撒花~

   

arrow
arrow

    ♡LENA的小宇宙:D 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()